Verzending, Levering & Retouren
Wat zijn de verzendkosten?
Wij berekenen 5,95 euro verzendkosten. We verzenden met post.nl met track en trace code (géén brievenbuspakketje)
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackingnummer waarmee je je bestelling kunt volgen.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We streven ernaar om je bestelling binnen 1 tot 4 werkdagen te versturen. Houd er rekening mee dat dit een geschatte verzend/levertijd is. Wij zijn afhankelijk van de drukte bij PostNL.
Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
Ja, hier kunt u voor kiezen in het afrekenscherm. De webshop geeft aan waar het artikel op voorraad is, deze winkel kunt u aanklikken en kiezen voor ophalen in de winkel.
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Ruilen is helaas niet mogelijk. U kunt een nieuwe bestelling plaatsen en uw andere bestelling retourneren.
Ben je niet thuis?
Als je de eerste keer niet thuis bent, zal je bestelling de volgende werkdag opnieuw worden aangeboden door PostNL. Na de tweede poging bezorgt PostNL je bestelling bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.
Pakketje niet ontvangen?
Als je niet thuis bent wanneer PostNL je pakket komt afleveren, laat de postbode een kennisgeving achter met daarop een 'Niet Thuis' code. Door in te loggen op www.postnl.nl/ontvangen en daar de code in te voeren, kun je zelf aangeven wanneer je je pakketje bezorgd wilt hebben. Mocht je uiteindelijk je bestelling niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice: [email protected].
Wat moet ik doen wanneer er een verkeerd of beschadigd artikel is geleverd?
Als u een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact met ons op via [email protected]. Gelieve in uw bericht gedetailleerde informatie over het probleem te verstrekken, inclusief foto's van het artikel indien mogelijk. We zullen zo spoedig mogelijk reageren om het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Gelieve geen contact op te nemen met onze fysieke winkels, aangezien de webshop een aparte afdeling is.
Wat is het retour adres waar ik mijn bestelling naar toe moet sturen?
Het retouradres is:
Bij Juud webshop
Sint Odulphusstraat 8
5688 BA Oirschot
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Artikelen dienen onbeschadigd, ongebruikt, reukvrij (denk hierbij aan parfum-, rook-, kook- of lichaamsgeur) en voor zover mogelijk in de originele verpakking, voorzien van de originele labels & aangehechte prijskaartjes te worden geretourneerd. Als wij ruiken of zien dat kleding is gedragen of gewassen, wordt het onmiddellijk naar u teruggestuurd. De retourtermijn is 14 dagen.
Om de volledige retourvoorwaarden te lezen kunt u hier klikken.
Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?
Iedere dinsdag verwerken wij alle retouren (of eerder indien mogelijk). U krijgt het bedrag dan exclusief verzendkosten van ons retour op uw bankrekening. Dit staat binnen 1-2 werkdagen (afhankelijk van uw bank) op uw rekening vermeld onder Mollie Refund.
Bestellen
Hoe weet ik of mijn bestelling is binnengekomen bij jullie?
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een e-mail met de orderbevestiging. Controleer ook uw spammap als u de e-mail niet direct in uw inbox ziet verschijnen, aangezien deze mogelijk daar terecht is gekomen. In de orderbevestiging vindt u een overzicht van de door u bestelde artikelen. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat u de e-mail ontvangt. Als de artikelen verstuurd zijn krijgt u een mail met track en trace code. Wij verzenden binnen 1 tot 4 werkdagen.
Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?
Zodra je een artikel hebt besteld in de webshop van Bij Juud, ontvang je binnen enkele minuten een bevestigingsmail in je inbox. Als je de mail niet hebt ontvangen, raden we je aan om ook je spambox te controleren. Het kan zijn dat onze bevestigingsmail per ongeluk als ongewenste mail is gemarkeerd door je e-mailprogramma. Als je de mail niet kunt vinden, controleer dan je accountgegevens om te zorgen dat deze juist zijn ingevoerd. Mocht alles correct zijn en je nog steeds geen bevestigingsmail hebben ontvangen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te assisteren.
Is het mogelijk om een artikel toe te voegen aan mijn bestelling nadat deze is afgerond?
Helaas is het niet meer mogelijk om een extra artikel toe te voegen aan een reeds afgeronde bestelling. In dit geval dien je een nieuwe bestelling te plaatsen om het gewenste artikel te verkrijgen.
Voorraad
Kan ik zien of een product in Oirschot, Schijndel of Vught op voorraad is?
Als u op de maat in de webshop gaat staan en die aanklikt, dan ziet u in welke winkel deze maat op voorraad is. Besteld u deze maat, dan kunt u kiezen voor verzenden of ophalen in de winkel waar de maat op voorraad is.
Wanneer verwachten jullie het product weer op voorraad te hebben?
Op de productpagina bieden wij de mogelijkheid om u aan te melden voor een notificatie per e-mail zodra het product weer op voorraad is. Op deze manier kunt u op de hoogte worden gehouden van de verwachte beschikbaarheid van het product.